;)

Nu ska jag snart gå och lägga mig men först om dagen.på skolan så var jag med Mikaela och vi hade kul som vanligt.Vi slängde runt mössor och gungade.Sen så höll jag på att grina av tristhet på matten,haha fatta inget så jag gick på toan och egopixade! Aja påvägen hem så gick jag med Olle jonte och micki.Vi höll på att spreja love spell på Jonathan och Olle så de stinker;) haha iallafall sen så cykla de iväg från mig och micki gick hem till sig och jag kände mig allmänt ensam:D aja men nu ska jag sova men imorn ska jag vara med Julia och vi ska till gården på den där saken typ uppblåsbara aktiviteter eller vad det hette.. Jaja gonatt!<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Jag heter Matilda och jag kommer mest blogga om min vardag och om cheerleading som jag går i.Fortsätt läsa :-)

RSS 2.0