Hate my life at mornings!

Dagen började med att jag var jätte trött och så stängde jag av det där fucking larmet, och så gick jag upp och tog på mig kläder.Och då så skulle jag då fixa ögonbrynen som tog mig en hel fucking timma att fixa ett ögonbryn. Nåja sen så kom jag försent till skolan och jag ville ba gå och dö hahhah.. Ben skoldagen var skit kul, jag var med Julia och vi satt typ inne mest och chillade och pratade å sånt.Sen gick jag hem det var verkligen svin kallt ute.Träningen gick bättre en vad jag väntat och vi är typ klara med programmet kan man säga;)
Bloggar mer imorgon, jag ska på stan med Mikaela och köpa en ny jacka å ja
Men nu ska jag sova. Godnatt amigos
💛






Fin Julia hahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Jag heter Matilda och jag kommer mest blogga om min vardag och om cheerleading som jag går i.Fortsätt läsa :-)

RSS 2.0