Rolig dag!

Efter skolan så gick jag och Mikaela hem till henne och hämtade hennes pengar och busskort. Sen så hade vi typ tre minuter på oss att springa till bussen. Som tur var.. var den sen;) när vi kom in till stan gick vi till blå gåsen och köpte varsinn milkshake. Jag tog typ en som hette Caroline tror jag. Sen så skrev Julia att hon skulle själv till san och då fick hon gå med oss. Vi gick till olika affärer och hade bara allmänt trevligt:) Julia var så jävla rolig så man typ höll på garva ihjäl! Sen skulle vi åka hem. Och Mikaela stannade i stan för att hon skulle typ möta sina föräldrar. Och då så satt jag och Julia och skrattade och pratade lite och åt choklad.. Muumms.. Sen gick jag av bussen och när jag kom hem insåg jag att jag hade choklad runt hela munnen! SÅ JÄVLA PINSAMT!! Hahaha sen kom jag hem och baa chillade och kolla på datorn och allt sånt skit😉aja nu ska jag typ gå i dushen och typ lägga mig och sova hade jag tänkt, det blir en tidig kväll för mig.. Bloggar mer imorn ska vara med Julia bulia och ta bilder å aa.. Gonatt❤️








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Jag heter Matilda och jag kommer mest blogga om min vardag och om cheerleading som jag går i.Fortsätt läsa :-)

RSS 2.0